جهت حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان با باربری اول بار در تماس باشيد. باربري اول بار با چندين سال سابقه در امر حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به ابادان در خدمت شما صاحبين بار مي باشد.

 

اول بار با بیش از 50 سال سابقه درخشان در صنعت حمل و نقل و دسترسی به بزرگترین سامانه کامیون داران این نوید را به شما می دهد که با مناسب ترین کرایه ها خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

 

برای دریافت خدمات از تهران به آبادان با کرایه ارزان فقط یک تماس کافی است. ما در سریع ترین زمان اصاثیه منزل شما را به آبادان ارسال می کنیم.

 

 

 

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان با مسقف

خودروهای باربری تنوع بالایی دارند. برای حمل اثاث منزل بهترین گزینه مسقف است اما در برخی موارد می توان از نیسان نیز برای ارسال نیمچه اثاث استفاده کرد.

 

حمل بار از تهران با انواع خودروهاي باربری از قبيل: حمل بار با كاميون، حمل بار با خاور، حمل بار با تريلي، حمل بار با ترانزيت. جهت اطلاع از مناسب ترين خودروي حمل بار به آبادان لطفا با كارشناسان باربري اول بار تماس بگيريد.

 

 

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

 

بیمه نامه رایگان حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

اول بار در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز بار شما را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه نامه قرار می دهد. اول بار برای باربری از تهران به شهرستان اراک ارائه دهنده ارزان ترین بیمه نامه می باشد. بیمه نامه باربری اول بار بیمه ایران می باشد.

 

که این امکان را به مشتریان عزیز داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر هزینه بیمه نامه اصلی پوشش دهی بار خود را افزایش داده و خدمات بیشتری را از ناوگان حمل بار بین شهری دریافت نمایید. بیمه نامه در باربری حافظ سرمایه شما می باشد و تمامی خسارات احتمالی اعم از آب رفتگی، روغن زدگی را پوشش دهی می نماید.

 

اول بار در رابطه با بیمه نامه در مقاله باربری با بیمه به صورت مجزا اطلاعات لازم را درج نموده برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله باربری با بیمه مراجعه نمایید. باربری با بیمه در باربری اول بار با ارزان ترین نرخ کرایه به مشتریان عزیز ارائه داده می شود. حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان کاملا تخصصی برای شما در کوتاه ترین زمان ارائه می گردد.

 

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

 

موقعیت جغرافیایی آبادان

آبادان نام بندر و جزیره دلتا مانندی است كه در گذشته «عبادان» نام داشته است. یاقوت حموی جزیره بزرگ را كه بین دو شط یعنی اروندرود و كارون واقع شده «میان رود» نام داده است پالايشگاه نفت آبادان، يكی از نخستين واحدهای بزرگ صنعتی كشور به شمار می رود.

 

شهرستان آبادان با مساحتي حدود 2796 كيلومتر مربع در جنوب باختري خوزستان و منتهي عليه خليج فارس واقع است. اين شهرستان از جانب شمال به شهرستان‌هاي شادگان و خرم‌شهر از خاور به شهرستان بندر ماه‌شهر و رودخانه بهمن‌شير، از جنوب به خليج فارس و از باختر به مرز ايران و عراق و اروند رود محدود است.

 

بارنامه دولتی حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

اول بار برای باربری و حمل اثاث از تهران به آبادان ارائه دهنده بارنامه دولتی تمبردار می باشد. بارنامه دولتی باربری اول بار با ارزان ترین نرخ کرایه به مشتریان عزیز ارائه داده می شود.

 

بارنامه در باربری سند تسلیم بار به باربری و راننده می باشد در بارنامه اطلاعات راننده و فرستنده و گیرنده می باشد. که صاحبین بار به راحتی امکان پیگیری بار خود را داشته و باربری آسوده ای را تجربه خواهند کرد.

 

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

 

هزینه حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان

نرخ حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان عدد مشخصی ندارد. باید به روز استعلام کنید و از نرخ دقیق مطلع شوید. کارشناسان ما با اطلاعات کاملی که دارند قیمت حمل اثاث را برای شما محاسبه می کنند.

 

ما با ارزان ترین کرایه ها اثاثیه منزل را با بیمه نامه کامل از تهران به آبادان ارسال می کنیم. باربری تهران آبادان با بارنامه دولتی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان با نیسان

خودروی نیسان ظرفیت باربری تا زیر 2 تن را دارد. به همین دلیل به خاطر سرعت و و عدم محدودیت یکی از پرکاربردترین خودروهای باربری است. برای اسباب‌کشی از تهران به آبادان اگر بار شما نیمچه اساس است می‌توان از نیسان استفاده کرد.

 

لازم است بدانید که نیسان کرایه‌ی کمتری نسبت به مسقف و روباز دارد. خودروی نیسان با بیمه‌نامه‌ی کامل و بارنامه‌ی دولتی برای ارسال اثاثیه‌ی منزل از تهران به آبادان در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

فقط کافیست با ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید تا کارشناسان اقدامات لازم جهت اسباب‌کشی با نیسان از تهران به آبادان را انجام دهند. اول بار تخصصی‌ترین خدمات را در کمترین زمان ممکن برای شما ارائه می‌دهد از تخفیفات ویژه‌و مشاوره‌ی رایگان ما بهره‌مند شوید.

 

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان با کرایه ارزان

اگر به دنبال یک باربری معتبر برای اثاث کشی از تهران به شهرستان هستید که کرایه مناسب و منطقی نیز داشته باشد همین حالا با اول بار تماس بگیرید. تخفیفات ویژه ای را جهت اسباب‌کشی خصوصاً ارسال جهیزیه به آبادان در نظر داریم که هزینه های شما را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

 

هر روزه بار های زیادی را از تهران به شهرستان با خدمات ویژه انتقال می دهیم و همواره رضایت صاحبان بار را جلب کرده ایم. اعتبار ما رضایت شما عزیزان است که در طول ۳۰ سال فعالیت کسب کرده ایم.

 

کلیه قیمتها بر اساس قوانین مصوبه مشخص و اعلام می گردد. باید بدانید که کرایه ها بر اساس مشخصات بار همچنین نوع خود را و طول مسیر مورد محاسبه قرار می گیرد.

 

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان به صورت دربستی 

اگر به دنبال باربری خوب و معتبر در تهران و کرج هستید می توانید به ما اعتماد کنید. بیش از 30 سال است که در حوزه حمل و نقل سابقه و تخصص داریم.

 

حمل بار با بیمه کامل قانون تجارت انجام می شود. ارسال همه روزه است و تخفیفات خوبی را برای کاهش هزینه های شما در نظر داریم.

 

حمل بار و اثاثيه منزل از تهران به آبادان به صورت دربستی است و کامیون منتخب فقط بار شما را حمل می کند. با ما تماس بگیرید و به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375