اول بار ارائه دهنده حمل بار با بیمه معتبر و کامل می باشد. حمل بار با بیمه در باربری اول بار با ارزان ترین نرخ کرایه ارائه داده می شود. شرکت حمل و نقل اول بار برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز بار شما را تا سقف 30 میلیون به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

 

یکی از مهم ترین گزینه هایی که صاحبین بار قبل از باربری باید به آن توجه داشته باشند بیمه باربری می باشد. اول بار برای باربری از تهران به تمامی شهرستان های کشور بار شما را تحت پوشش بیمه قرار می دهد. بیمه نامه ها در باربری به نسبت ارزش بار تعیین می گردد.

 

باربری معتبر تهران به شهرستان اول بار:

 

حمل-بار-با-بیمه

حمل بار با بیمه

 

بیمه در باربری بار شما را از تمامی خسارات احتمالی اعم از: آتش سوزی، آب رفتگی، سرقت، روغن زدگی و… را پوشش دهی می نماید. اول بار خدمات ارزنده ای را برای حمل بار با بیمه به مشتریان عزیز ارائه می نماید. اول بار متخصص در حمل بار با بیمه به شهرستان می باشد.

 

با ارزان ترین باربری تهران ارزنده ترین بیمه نامه را دریافت نمایید. بیمه نامه باربری اول بار از معتبر ترین بیمه نامه می باشد. بیمه نامه باربری اول بار برای تمامی خسارات احتمالی مکفی می باشد.

 

کاملترین پوشش دهی حمل بار با بیمه از تهران به شهرستان

در بیمه باربری کالاها و اجناس در برابر خسارت ناشی از حادثه به وسیله نقلیه و آتش سوزی بیمه می شود. هم چنین در بیمه باربری می توان با بیمه اضافی با توجه به دیگر موارد خطرات از جمله:

 

تخلیه و سرقت کلی مورد بیمه با وسیله نقلیه و هم چنین حذف حق جانشینی را نیز تحت پوشش بیمه قرار داد. برخورد هر جسم خارجی متحرک و یا ثابت و یا پرت شدن کالا از وسیله نقلیه باربری در زمان حمل و نقل که سبب خسارت می شود.

 

به شکلی آثار حادثه و مورد بیمه خسارت دیده را بتوان مشاهده کرد جز مشمولیت های بیمه قرار می گیرد. اول بار تخصصی ترین خدمات حمل بار با بیمه را برای شما ارائه می دهد.

 

 

حمل بار با بیمه

حمل بار با بیمه

 

از دیگر نکات این است که حمل کالا و اجناس توسط کامیون و یا دیگر وسایط نقلیه ای که دارای کف غیر استاندارد باشند ( به طور مثال کف چوبی به فلزی) در این بیمه مشمول پرداخت خسارت بیمه نمی گردد.

 

چناچه کالای مورد نظر توسط وسایل نقلیه یخچال دار حمل و نقل می گردد. کالای مورد نظر در اثر فساد و از بین رفتن در اثر از کار افتادن یخچال وسیله نقلیه در بازه زمانی ۲۴ ساعت و عدم امکان تعمیر آن جز خطرات بیمه شده می باشد.

 

شرایطی چون حمل و نقل دام زنده تنها در زمان حمل و نقل تحت پوشش بیمه است. مرگ و میر حیوانات در حین حمل و نقل به دلایلی چون نرسیدن آب و دانه یا علوفه و یا تنگی جا و مرض های همه گیر جز خطرات تحت پوشش بیمه باربری نیست. برای مطالعه در رابطه با بیمه نامه با مقاله باربری با بیمه مراجعه نمایید.

 

اهمیت حمل بار با بیمه از تهران به شهرستان

بیمه نامه در باربری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. حمل بار با بیمه در باربری ها حافظ سرمایه های شما صاحبین بار می باشد.

 

بیمه نامه همانند کارت گارانتی دارای اصل و فیک می باشد که صاحبین بار هنگام انتخاب یک باربری به آن باید توجهات لازم را داشته باشند.

 

حمل بار با بیمه در باربری تهران به تمامی شهرستان های کشور بار شما را از خسارات احتمالی مصون میدارد و باربری ایمنی را برای شما صاحبین بار فراهم می آورد.

 

نرخ بیمه باربری داخلی تهران شهرستان

برای نرخ بیمه باربری داخلی از سوی شرکت های بیمه کافی است اطلاعات کالا (نوع کالا، میزان ….) وسیله حمل، مبدا و مقصد مشخص گردد. سپس باربری اول بار اقدام به اعلام نرخ بیمه باربری می نماید.

 

بیمه نامه باربری اول بار 

سند بیمه باربری اول بار بیمه ایران می باشد. بیمه ایران امکانات زیادی را به مشتریان خود ارائه می نماید. کامل ترین بیمه نامه و با ارزش ترین بیمه نامه ایران می باشد که خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می نماید. بارنامه: از طرف موسسه حمل و نقل صادر می‌گردد.

 

در آن نام و مشخصات کالا، نام و آدرس فرستنده، گیرنده کالا، مشخصات، تعداد، وزن کالا و میزان کرایه حمل مشخص است. بارنامه به منزله قرارداد حمل، رسید دریافت کالا و سند مالکیت کالا می‌باشد.

 

مانیفست: فهرست محصولات یک وسیله حمل (کشتی، هواپیما، قطار، یک کاروان کامیون) را می‌گویند که بیشتر از یک بارنامه دارند که شامل ریز بارنامه های مربوط به کالا است.

 

پروفرما: سند خرید هست که فروشنده کالا به عنوان پیشنهاد فروش صادر می‌کند. و در آن تعیین ارزش کالا و شرایط فروش و حتی حمل مشخص می‌گردد. پروفرما همان پیش فاکتور می‌باشد.

 

اینکوترمز: منظور از اینکوترمز مجموعه‌ایی از قوانین و مقررات بین المللی برای تفسیر اصطلاحات مهم مورد استفاده در قراردادهای تجارت خارجی می‌باشد که توسط اتاق بازرگانی برای رفع ابهامات و تفهیم اصطلاحات وجود دارد.

 

پارتشیپمنت: حمل به دفعات را مشخص می‌کند. وقتی مجاز است یعنی محموله می‌تواند در دفعات حمل گردد تا به مقصد برسد. ترانسشیپمنت: انتقال محموله از یک وسیله حمل به وسیله حمل دیگر مجاز است یا خیر کشتی چارتر: کشتی را می‌گویند که به صورت اجاره‌ایی کار می‌کند.

 

اجاره می‌تواند به صورت سفری یا زمان مشخص باشد. Total loss: تلف کلی. بدین صورت که مورد بیمه در یک مرحله براثر آتش سوزی، غرق شدن، سقوط هواپیما از بین برود این بیمه نامه تنها تا مبادی ورودی مقصد پوشش دارد. عدم النفع: در بیمه باربری بیمه گذار می‌تواند ۱۰% ارزش کالا خود را به عنوان ارزش اضافی در نظر بگیرد.

 

بدین ترتیب اگر خسارت صورت بگیرد تا درخواست دوباره کالا و رسیدن آن بدست بیمه گذار ضرر مالی بیمه گذار جبران گردد. این عدم النفع در بیمه باربری عنوان می‌شود.

 

حمل بار با بیمه در کمترین زمان ممکن از تهران به شهرستان 

اول بار حمل بار سریع از تهران به شهرستان را ارائه می نماید. خدمات بیمه باربری اول بار از معتبر ترین بیمه نامه ها می باشد برای دریافت خدمات بیمه نامه بار کم ترین هزینه با باربری اول بار در تماس باشد. حمل بار با بیمه ارزان از تهران به شهرستان های کشور با کم ترین زمان ممکن به مشتریان عزیز ارائه داده می شود.

 

حمل بار به مشهد با بیمه نامه معتبر از تهران 

بیمه نامه حمل بار به مشهد بیمه نامه قانون تجارت است که حداکثر تعهدات را در بر می گیرد. با بیمه کردن بار کلیه خطرات را دفع کرده و اگر آسیبی به بار وارد شد می توان برای جبران اقدام کرد. ما ارسال بار به مشهد را کاملا ایمنی انجام می دهیم و سلامت بار را در مقصد تضمین می کنیم.

 

حمل بار به اصفهان با بیمه نامه معتبر از تهران 

خدمات حمل بار به اصفهان با کیفیت عالی ارائه و کمترین کرایه دریافت می شود. ماشین های حمل بار از نیسان تا انواع تریلی برای باربری در اختیار شما قرار داده می شود. برای ثبت سفارش حمل بار با بیمه تنها کافی است با شماره های ما تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام دهید.

 

 

حمل بار با بیمه به شهرستان از تهران 

اول بار یکی از با سابقه ترین شرکت های حمل در تهران است که بیش از ۳۰ سال تجربه و تخصص دارد. ما کلیه خدمات باربری را به صورت ویژه برای شما در نظر داریم.

 

کلیه مجوزهای قانونی را در دسترس شما قرار می دهیم تا یک باربری آسان و شیرین را تجربه کنید. کارشناسان اول بار تلاش دارند تا روند ارسال بار به شهرستان را برای شما تسریع و تسهیل نمایند.

 

صفر تا صد حمل بار به شهرستان را به مجموعه تخصصی اول بار واگذار کنید. حمل بار با بیمه یکی از خدمات ویژه ما است که به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهیم.

 

بیمه نامه کامل قانون تجارت ایران محموله شما را تا سقف حداکثری تحت پوشش قرار می دهد. به این صورت هرگونه خسارت که بر بار وارد شود قابل مطالبه است و می توانید به شرکت بیمه مراجعه کنید.

 

باربری معتبر تهران شهرستان با بیمه نامه معتبر

اگر به دنبال یک باربری معتبر و ارزان در تهران هستید تا بار شما را به شهرستان با بیمه انتقال دهد. ما اول بار را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

برای دریافت خدمات ویژه ما با تخفیفات فقط کافی است با کارشناسان تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید. هر آنچه برای ارسال بار به شهرستان لازم باشد کادر مربوطه برای شما انجام می دهد.

 

ما افتخار این را داریم که تاکنون توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم و بهترین خدمات را برای آن ها ارائه دهیم. اول بار نامی آشنا در صنعت حمل و نقل کشور است.

 

مجهز ترین کامیون ها را در دسترس شما قرار می دهیم و کامل ترین بیمه نامه را برای حفاظت از ارزش مالی بار شما صادر می کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید تا از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375