کلیه خدمات باربری ارومیه از تهران تحت پوشش کامل بیمه قانون تجارت ایران انجام می شود. انواع بار در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب ما همراه با بارنامه دولتی برای شما از تهران به ارومیه حمل می گردد. ارزانترین تعرفه بهترین خدمات اول بار را دریافت می کنید و یک باربری ایمن را تجربه خواهید کرد.

 

باربری ارومیه از تهران و کرج با تخفیفات و کرایه ارزان:

 

کارشناسان هر روز برای ارائه مشاوره رایگان و تخصصی در دسترس شما هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از تخفیفات ویژه فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید. اول با نامی آشنا در صنعت حمل و نقل کشور می باشد تاکنون خدمات ارزنده ای را برای رونق اقتصادی ارائه داده است.

 

 

ارزانترین باربری ارومیه از تهران و کرج

اگر به دنبال ارزانترین باربری ارومیه از تهران هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید. ارسال انواع بار با کمترین کرایه در سریع ترین زمان ممکن برای شما با مجهزترین خودروهای باربری از قبیل نیسان، تریلی و خاور انجام می شود.

 

نوع بار خود را اعلام کنید تا کارشناسان کرایه دقیق و با توجه به کلیه علل موثر برای شما محاسبه کنند. با کیفیت ترین خدمات را از مجموعه اول بار دریافت می‌کنید. کلیه خدمات دربستی توسط کارشناسان مجرب در سریع ترین زمان برای شما انجام می شود.

 

 

باربری ارومیه از تهران

باربری ارومیه از تهران

 

باربری ارومیه از تهران و کرج با نیسان دربستی

برای دریافت خدمات نیسان باربری ارومیه از تهران می توانید با کارشناسان اول با تماس بگیرید. مجهزترین نیسان های باربری را با کمترین کرایه در سریع ترین زمان برای شما فراهم می کنیم.

 

انواع بار زیر ۲ تن با نیسان قابل جابجایی از تهران به ارومیه و دیگر شهرستان ها می باشد. کرایه نیسان تهران ارومیه بر اساس وزن باری که جابجا می کند و طول مسیری که باید طی کند محاسبه می شود.

 

کارشناسان متخصص ما کلیه اطلاعات لازم را در دسترس شما قرار می دهند و به شما کمک می کند تا یک باربری آسان و ایمن تهران ارومیه را تجربه کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از تخفیفات تنها کافی است با ما تماس بگیرید و مشخصات بار و کالای خود را اعلام کنید. ما تخصصی ترین شرکت حمل در تهران و کرج به ارومیه با بیش از 40 سال سابقه هستیم.

 

باربری ارومیه از تهران و کرج با خاور دربستی

خاور تهران ارومیه برای ارسال بارهای ۴ تن مناسب است. خاور انواع مختلفی دارد که هر یک برای حمل بار از تهران به ارومیه مناسب است.

 

مثلا خاور روباز برای انواع بار از قبیل آهن آلات و لوازم الکترونیکی و مسقف برای ارسال بارهای حساس مانند اساسی منزل و لوازم شکستنی به کار گرفته می شود.

.

برای اطلاع از نرخ باربری تهران به ارومیه با انواع خاور باید مشخصات کامل بار خود را به کادر مربوطه اعلام کنید. هر روز برای ارائه خدمات حمل تهران شهرستان در خدمت شما هستیم.

 

باربری ارومیه از تهران و کرج با تریلی دربستی

ارسال انواع بار سنگین از تهران به ارومیه با تریلی انجام می شود انواع مختلفی دارد مناسب بار با تناژ خاصی است. اصولا برای ارسال بار های بالای ۱۵ تومن تا ۲۴ تن می توانید انواع تریلی را کرایه کنید.

 

کل بار شما در باربری تهران ارومیه با تریلی تحت پوشش کامل بیمه قرار می گیرد و برای تردد خودرو در مسیر حمل بارنامه دولتی صادر می شود. برای ثبت سفارش کافی است با شماره هایی که در ذیل ثبت شده تماس بگیرید و درخواست خود را به باربری در پیروزی اعلام کنید:

 

 

 

باربری ارومیه از تهران

باربری ارومیه از تهران

 

باربری ارومیه از تهران و کرج با مسقف دربستی 

یکی از خودرو های باربری پرکاربرد تهران به ارومیه مسقف است. هماانطور که از نام این خود را پیدا است دارای سقف است و می‌تواند از بار شما در طول مسیر محافظت کند.

 

خاور مسقف ظرفیت باربری چهار تن را دارد و اصولاً برای اسباب کشی به ارومیه مورد استفاده قرار می گیرد. تریلی ترانزیت نیز مسقف است اما تفاوتش با خاور در این است که می تواند انواع بار از ۱۵ تا ۲۴ تومان را حمل کند.

 

برای ارسال بار به مرز یا محموله هایی که بسیار حساس هستند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت خدمات اول بار جهت ارسال از تهران به ارومیه با مسقف هم اکنون اقدام کنید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

 

باربری ارومیه از تهران

باربری ارومیه از تهران

 

باربری ارومیه از تهران و کرج با بیمه نامه معتبر 

بیمه نامه سند ضمانت حمل بار ارومیه از تهران است. ما بیمه نامه قانون تجارت با سقف حداکثری تعهدات را برای شما صادر می کنیم تا یک باربری ایمن را با ما تجربه کنید.

 

همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید کارشناسان صفر تا صد ارسال بار به ارومیه را با سطح کیفی بالا برای شما در کم ترین زمان ارائه می دهند.

 

با داشتن بیمه نامه ارزش مالی بار شما حفظ می شود و هر خسارتی که از بارگیری تا تخلیه در باربری تهران به ارومیه وارد شود از شرکت بیمه قابل مطالبه است.

 

مقالات مرتبط:


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375