باربری جنوب تهران به شهرستان اول بار ارائه دهنده بهترین خدمات با ارزان ترین تعرفه و مجهزترین کامیون ها است ما در اول بار انواع بار و کالا را تحت پوشش بیمه کامل قانون تجارت ایران از سراسر تهران به شهرستان انتقال می دهیم. هر روزه مشاوره رایگان و تخصصی داریم که می توانید برای آگاهی از روند حمل بار و خدمات ما با کارشناسان تماس بگیرید.

 

باربری جنوب تهران به شهرستان معتبر

اول بار با بیش از ۳۰ سال سابقه ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات حمل بار از جنوب تهران به سراسر شهرستان ها می باشد. چرا اول بار معتبر است؟ ما در مجموعه اول بار از کادری مجرب و آموزش دیده برای انجام خدمات حمل استفاده می کنیم، کامل ترین بیمه نامه باربری را صادر می‌کنیم، کلیه مجوزات قانونی و بی چک را برای تردد کامیون هم صادر می‌کنیم، کلیه تعرفه ها بر اساس مصوبات اتحادیه تهران معین می شود و انواع بار با مناسب ترین خودرو از تهران به شهرستان ارسال می شود.

 

باربری جنوب تهران به شهرستان ارزان

اگر به دنبال بار بدی خوب و معتبر و در عین حال ارزان هستید ما باربری اول بار را به شما پیشنهاد می کنیم. مجموعه تخصصی ما باربری جنوب تهران به شهرستان را با کرایه مناسب و کامیون های مجهز برای شما در نظر دارد. تخفیفات ویژه ای برای ارسال بار از تهران به شهرستان اعمال می کنیم تا هزینه های شما تا حد امکان کاهش یابد. باربری ارزان تهران شهرستان اول بار مفتخر است که تاکنون رضایت مشتریان خود را به همراه داشته است.

 

باربری جنوب تهران

باربری جنوب تهران

 

باربری جنوب تهران به شهرستان با بیمه

یکی از مجوزهای مهم در باربری تهران به شهرستان داشتن بیمه نامه است. بیمه نامه سند ضمانت ارزش کالا در طول مسیر از مبدا تا مقصد است. باربری ها مکلفند کلیه بار را از زمان بارگیری تا تخلیه در مقصد تحت پوشش بیمه نامه معتبر و کامل و قرار دهند تا اگر خسارتی به بار وارد شد بتوان برای جبران آن اقدام کرد. باربری اول بار با بیمه ایران قرارداد همکاری منعقد کرده تا از خدمات بیمه قانون تجارت برای مراقبت و تضمین سلامت بار شما بهره مند شوید. حمل بار به شهرستان با باربری اول بار تجربه های متفاوت و شیرین است با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان کلیه اقدامات لازم را جهت ارسال بار انجام دهند.

 

باربری جنوب تهران به شهرستان با بارنامه

وزارت راه داری در باربری تهران به شهرستان صدور بارنامه را الزامی می داند. بارنامه سندی قانونی است که در آن مشخصات کامل بار و نوع خودرو همچنین صاحب بار درج شده است. به عبارت دیگر بارنامه سند مالکیت صاحب بار است و اجازه تردد کامیون از تهران به شهرستان را صادر می کند. مجموعه تخصصی اول بار با صدور بارنامه دولتی به صورت الکترونیکی روند حمل بار را سرعت و تسهیل می دهد. اول بار تضمین می کند که کلیه مجوزهای لازم و قانونی صادر می‌شود و شما بدون هیچ گونه نگرانی پروسه حمل بار به شهرستان را پشت سر خواهید گذاشت.

 

باربری جنوب تهران

باربری جنوب تهران

باربری جنوب تهران به شهرستان با انواع کامیون

کامیون های باربری تنوع مختلفی دارند و با توجه به طراحی ظرفیت جابجایی بار با وزن و حجم خاصی را دارا می باشند.  هر باری باید با ماشینی که مناسب با ارتفاع آن است ارسال شود. خودروی باربری در طول مسیر از بار محافظت می کند و مانع ورود خسارت به آن می‌شود لذا در انتخاب کامیون باید به دقت کرد اگر اطلاعاتی ندارید حتما از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

اول بار انواع خودروی حمل از نیسان تا انواع خاور و تریلی را با کرایه مناسب در دسترس شما قرار می دهد. مجهزترین کامیون های باربری جنوب تهران به شهرستان را برای شما فراهم می کنیم و کلیه بار را تحت پوشش بیمه کامل و بارنامه دولتی قرار میدهیم. همین حالا با ما تماس بگیرید و نوع بار و مشخصات دقیق آن را اطلاع دهید تا کارشناسان پس از ثبت سفارش نسبت به کرایه خودرویی مناسب باربری اقدامات لازم را مبذول نمایند.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375