حمل اثاث منزل به قشم با شرکت حمل و نقل اول بار با کمترین تعرفه و بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان می باشد. با یک تماس با اول بار می توانید سرویس حمل اثاث منزل به قشم خود را رزرو کنید.

 

باربری اول بار اولین باربری در تهران است که خدمات حمل و جا به جایی اثاث منزل را از مبدا تهران و حومه تهران و کرج به قشم به صورت تخصصی ارائه می نماید.

 

 

 

حمل-اثاث-منزل-به-قشم

حمل اثاث منزل به قشم

 

 

حمل اثاث به قشم با خاور مسقف

برای حمل اثاث منزل از تهران به قشم مناسب ترین خودرو خاورهای مسقف پتو دار می باشد. خاورهای مسقف یا خاور مبلی مناسب ترین گزینه برای حمل اثاث می باشند.

 

زیرا بارتون محفوظ می ماند و خاور مسقف با داشتن پتو از صدمه خوردن به بار شما تا حد زیادی جلوگیری می کند.

 

 

باربری اول بار خاورهای مسقف حمل اثاث را با کارگران حرفه ایی جابه جایی اثاث در مبدا تهران در اختیارتان قرار می دهد. حمل بار به قشم تجربه و تخصص ماست.

 

حمل اثاث منزل به قشم از تهران

شرکت حمل و نقل اول بار در تمام نقاط تهران و اطراف تهران کامیون حمل اثاث مجهز به پتو را دارا می باشد. حمل اثاث منزل از شمال و جنوب و شرق و غرب تهران برای قشم حمل اثاث از تمام مناطق 22 گانه تهران نظیر:

 

آزادگان، خاوران، پاکدشت، ایوانکی، خاورشهر، افسریه، ستارخان، شهرک غرب، شریعتی، شمیرانات. باربری اثاث منزل یکی از خدمات تخصصی در زمینه حمل و نقل است.

 

شرکت اول بار با بیش از 50 سال سابقه درخشان در صنعت حمل و نقل و دسترسی به بزرگترین سامانه کامیون داران این نوید را به شما می دهد که با مناسب ترین کرایه ها خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

 

باربری اول بار از تمامی نقاط تهران و حومه تهران و کرج به قشم ارائه دهنده ارزنده ترین خدمات باربری می باشد.

 

باربری اثاث منزل از تهران به قشم با اول بار به خاطره ایی ماندگار از یک جابه جایی تبدیل خواهد شد.  اول بار می تواند باکمترین هزینه اثاث و اسباب منزل شما را از تهران به قشم ارسال کند.

 

 

حمل-اثاث-منزل-به-قشم-از-تهران

حمل اثاث منزل به قشم

 

بیمه رایگان و معتبر حمل اثاث منزل به قشم

اول بار در جهت کسب رضایت شما عزیزان بار شما را از مبدا تا مقصد تا سقف 30 میلیون به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می دهد. بیمه اول بار بیمه قانون تجارت می باشد که بار شما عزیزان را از صفر تا صد تحت پوشش قرار می دهد.

 

سند بیمه نامه در باربری ها تضمین سلامت رسیدن بار از مبدا تا مقصد می باشد برای انتخاب باربری برای حمل بار به قشم از اصل و فیک بودن بیمه باربری اطمینان حاصل نماید.

 

بیمه ایران این امکان را به مشتریان خود داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر هزینه بیمه نامه اصلی پوشش دهی بار خود را افزایش داده و خدمات بیشتری را از ناوگان حمل بار بین شهری دریافت نمایید.

 

داشتن بیمه نامه در باربری بار شما را از خسارات احتمالی اعم از: آب گرفتگی و روغن گرفتگی و آتش سوزی و… را پوشش دهی می نماید.

 

تعرفه باربری حمل اثاث منزل به قشم

تعرفه باربری اثاث منزل با انواع خاورهای روباز، مسقف و یا نیسان متفاوت است و بسته به عوامل مختلفی تعیین می گردد. سامانه حمل بار به شهرستان اول بار با ارائه کمترین تعرفه برای ارسال بار به قشم در خدمت شما است.

 

عوامل مختلفی که روی تعرفه تاثیر می گذارد از جمله محل بارگیری و تخلیه، تعداد محل بارگیری و تخلیه، هزینه بیمه نامه، هزینه بارنامه. برای اطلاع از آخرین نرخ کرایه باربری حمل اثاث منزل به قشم با ما تماس بگیرید.

 

بهترین باربری حمل اثاث منزل به قشم

اثاثیه دارای ارزش پولی بالایی هستند که باید برای مراقبت از آن ها تدابیر لازم را در نظر داشت. ما برای ارسال بار شما بهترین خودرو های مسقف را در نظر داریم.

 

مسقف قشم از بار شما در برابر آلوگی و خیس شدن محافظت می کند. داخل این خودرو با تجهیزاتی پوشانده شده که در برابر ضربه از بار مراقبت می کند.

 

بهترین و ارزان ترین باربری قشم برای ارسال اثاث باید خدمات ویژه و با کیفیتی را ارائه دهد. با کارشناسان ما تماس بگیرید و از خدمات ما مطلع شوید. ما در کمترین زمان با تضمین سلامت اثاثیه منزل را از تهران به قشم انتقال می دهیم.

 

 

حمل اثاث منزل به قشم با نیسان

شما می توانید برای ارسال اثاثیه منزل از تهران برای قشم از نیسان نیز استفاده کنید. نیسان فقط تا 2 تن ظرفیت باربری دارد و به اصطلاح برای حمل نیمچه اثاث مناسب است.

 

کرایه نیسان برای اسباب کشی تهران قشم نرخ ثابتی ندارد و باید از کارشناسان استعلام بگیرید. اول بار با ارزان ترین نرخ اسباب منزل شما را از تهران به قشم انتقال می دهد.

 

برای دریافت خدمات باربری و حمل اثاث به قشم با کادر ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. ارسال در سریع ترین زمان انجام می شود.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375