حمل کالا به شهرستان با استفاده از ماشین های مختلف مانند: کامیون، تریلی، خاور مسقف و روباز انجام می شود.

حمل کالا به شهرستان نیاز به دقت خاصی در هنگام بار زدن و همچنین استفاده از رانندگان حرفه ای دارد که این مورد نیز حتما باید در نظر گرفته شود.

اول بار توجه خاصی به این امر دارد هدف ما آسودگی خاطر شما از حمل صحیح و ایمن بار به شهرستان و تحویل به موقع بار در مقصد است تا هم بار شما سالم تحویل داده شود و هم از اتلاف وقت جلوگیری گردد.

حمل کالا به شهرستان

حمل کالا به شهرستان

حمل کالا به شهرستان (از تهران به اصفهان) 

 شرکت حمل کالا به شهرستان اول بار در تهران فعالیت خود را در زمینه حمل بار به شهرستان و حمل بار از تهران به اصفهان است.

چنانچه شما هم قصد جابجایی بار یا کالا از تهران به اصفهان را دارید، می توانید در هر زمان از 24 ساعت با مشاورین ما در اول بار تماس گرفته و از نرخ کرایه ها و نحوه بارگیری اطلاعات لازم را کسب نمایید.

حمل کالا به شهرستان

باربری تهران به شهرستان از خدمات اول بار در حوزه باربری جنوب ایران است. اول بار به صورت 24 ساعته حمل بار به کرمان از تهران را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

 

صاحبان بار می توانند با اعلام بار خود به باربری اول بار بار خود را ایمن به ارسال کنند. حمل بار به كرمان با كمترين هزينه را از اول بار بخواهید. حمل همه نوع بار و کالا از تهران به شهرستان را به باربری اول بار تماس حاصل نمایید.

 

حمل کالا به شهرستان با بیمه نامه معتبر

شرکت حمل و نقل اول بار با داشتن بیمه نامه نامه معتبر بیمه ایران در تمام مسیر از مبدا تا مقصد ضامن کالای شما است.

 

در نظر داشته باشید بدون دریافت بيمه نامه، در صورت بروز هر گونه حادثه طبیعی یا غیر طبیعی در مسير امكان جبران خسارت وجود ندارد.

 

اول بار برای حمل کالا به شهرستان بار شما را به صورت تمام و کمال تحت پوشش بیمه قرار می دهد. بیمه باربری اول بار بیمه ایران می باشد.

 

این امکان را به مشتریان خود داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر هزینه بیمه نامه اصلی پوشش دهی بار خود را افزایش داده و خدمات بیشتری را از ناوگان حمل بار بین شهری دریافت نمایند.

 

اول بار برای کسب رضایت مشتریان عزیز بار شما را تا  سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

 

هزینه بیمه نامه در باربری ها بر اساس ارزش بار تعیین می گردد. برای مطالعه در رابطه با بیمه نامه به مقاله باربری با بیمه مراجعه نماید.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375