اول بار ارائه دهنده بهترین خدمات باربری با بیمه با ارزان ترین نرخ کرایه می باشد. خدمات رسانی به مقصد مورد نظر را با ارزان ترین باربری تجربه نمایید.

 

حمل بار با بیمه نامه برای شما صاحبین بار تضمینی مناسب بوده تا بار شما از مبدا تا مقصد با ایمنی کامل به مقصد رسانده شود.

 

باربری با بیمه اول بار با داشتن مشاورین رایگان برای حمل بار با بیمه شما صاحبین بار را همراهی کرده و اطلاعات لازم را دراختیار شما صاحبین بار قرار می دهد.

 

 

باربری-با-بیمه 

باربری با بیمه

 

برای انتخاب یک باربری داشتن بیمه نامه ای معتبر از مهم ترین نکات می باشد. تا صاحبین بار” بار خود را با خیالی آسوده به مقصد برسانند.

 

داشتن بیمه نامه برای حمل بار از مهم ترین ملزومات یک شرکت حمل و نقل می باشد. پس با این وجود برای انتخاب باربری در وهله اول در رابطه با بیمه نامه ها از باربری ها استعلام نمایید.

 

بیمه نامه باربری اول بار بیمه ایران می باشد که از معتبرترین بیمه نامه ها می باشد. باربری با بیمه تضمین سلامت کالا و اثاث شما است.

 

 

الزام وجود بیمه در باربری

الزام وجود بیمه نامه در باربری ها به این شکل می باشد. که باربری را با مطمئن ترین روش انجام خواهید داد تا در صورتی که در حین بارگیری و تخلیه و یا حین مسیر برای بار شما حادثه ای رخ دهد.

 

بیمه نامه اول بار جبران خسارات احتمالی باشد بیمه نامه اول بار خساراتی شامل: روغن زدگی و آب خورگی و … را پوشش دهی کرده است.

 

بیمه ایران این امکان را به مشتریان خود داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر بیمه نامه اصلی پوشش دهی بار خود را بیشتر نمایید. تعیین نرخ بیمه نامه به نوع بار و ارزش ریالی بار شما دارد.

 

کامیون باربری با بیمه

اول بار در جهت توسعه خدمات باربری خود و رضایتمندی مشتریان خود بار شما را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

 

برای حمل با انواع خودرو اول بار بیمه نامه ای معتبر و جامع را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای حمل همه نوع بار و کالا با انواع تریلی و انواع کامیون و انواع کامیونت از بیمه نامه معتبر اول بار استفاده نمایید بیمه ما بیمه ایران میباشد که جامع ترین بیمه نامه خواهد بود.

 

بیمه نامه ارسال بار از تهران با انواع تریلی و خدمات بیمه ارسالی بار و کالا از تهران با کامیون دربستی این ضمانت را به مشتریان خود خواهیم داد تا با ارزان ترین نرخ کرایه بهترین خدمات باربری به همراه بیمه را به مشتریان خود ارائه دهیم.

 

حمل انواع بار و کالا از تمامی مناطق جنوب شرق و غرب تهران به شهرستان های کشور را  اول بار با ارزان ترین نرخ به همراه بیمه معتبر را به مشتریان ارائه داده تا در راستای کسب رضایت مشتریان خود فعالیت داشته باشد.

 

باربری با بیمه نامه باعث می‌شود تا در صورت بروز خسارات احتمالی بیمه نامه تضمین سرمایه شما صاحبین بار بوده و این خسارات را جبران نماید.

 

باربری-با-بیمه

باربری-با-بیمه

 

انواع باربری با بیمه

بیمه نامه ها به سه دسته تقسیم می گردد:

 

 

که در ادامه در رابطه با این نوع بیمه نامه ها توضیح خواهیم داد. تعرفه باربری تهران به شهرستان با تخفیفات ویژه ارائه می گردد.

 

بیمه معتبر برای حمل بار داخلی

این نوع بیمه نامه همان طور که از نامش پیداست حمل داخلی نام گذاری گردیده است و جهت حمل بار درون کشور استفاده می گردد یعنی اگر شما قصد حمل بار از تهران به تمامی شهرستان های کشور را دارید.

 

اول بار بار شما را از مبدا تا مقصد تحت پوشش بیمه نامه ای معتبر قرار می دهد. تا با داشتن بیمه نامه از محاسن خوب بیمه نامه اول بار استفاده نمایید.

 

تنها در صورتی نمی توانید از پوشش دهی بیمه نامه ما استفاده نمایید که به هر دلیلی از پوشش دهی بیمه خارج باشد.

 

این نوع بیمه دارای چند نوع بیمه هستند:

 

 

بیمه باربری با ترانزیت

این نوع بیمه فقط برای حمل بارهای استفاده می گردد که مبدا و مقصد آن دو کشور خارجی می باشد. برفرض مثال بار شما می خواهد از ترکیه به پاکستان به صورت زمینی حمل گردد.

 

این امر نیاز به داشتن به برگه گمرک بوده تا در مسیر با مشکلات گمرکی مواجه نشوید. این نکته را ذکر کنیم این بیمه نامه در باربری های ایران ارائه داده نمی شود.

 

مگر زمانی که باربری وجود داشته باشد که از ایران به صورت اینترنتی بار شما را از مبدا کشور دیگر تا مقصد کشور همسایه حمل نمایند.

 

برای باربری از تهران به شهرستان با بیمه نامه معتبر با باربری با بیمه اول بار تماس حاصل فرمایید.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375