اول بار متخصص در ارسال بار به تمامی بندرهای ایران می باشد. حمل بار به بندرهای ایران را باربری اول بار با ارزان ترین نرخ کرایه به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

 

اول بار به عنوان ارزان ترین باربری تهران ارائه دهنده کم ترین تعرفه باربری می باشد. ايران به دليل وجود مرز آبي گسترده و استراتژيك در جنوب و شمال كشور، از نظر حمل بار از بنادر در رتبه بسيار خوبي در جهان قرار گرفته است.

 

 

ارسال بار از تهران به تمامي بندر ها از جمله خدمات باربري اول بار مي باشد. بندرهاي جنوبي كشور شاهراه هاي ورودي و خروجي بار و كالا از كشورهاي مختلف جهان علي الخصوص كشورهاي حاشيه خليج فارس مانند امارات، بحرين، قطر مي باشند.

 

بندرهاي شمالي كشور نيز روزانه مقادر زيادي بار و كالا به كشورهاي حاشيه درياي خزر ارسال مي نمايند. با وجود اين شرايط، روزانه مقادير بسيار زيادي كالا و بار از استان هاي كشور علي الخصوص بار و كالا از استان تهران به بندرهاي شمالي و جنوبي ارسال مي گردد.

 

باربري اول بار با تكيه به تجربه چندين ساله در امر حمل و ارسال بار از تهران به تمامي بندرهاي جنوبي و شمالي كشور،‌ به صورت روزانه تعداد بسيار زيادي خودروي باربري نظير خاور ،‌ 10 چرخ، 6 چرخ، ترانزيت و كفي ارسال مي نمايد.

 

باربري اول بار روزانه سرويس هاي بسياري به بندرهاي شمالي و جنوبي از جمله: بندر انزلي، بندر نوشهر، بندر آستارا، بندر بوشهر، بندر آبادان، بندر عباس، بندر امام خميني، بندر چابهار و ساير بندرهاي كشور ارسال مي نمايد.

 

حمل بار از تهران به بنادر:

 

ارسال-بار-به-تمامی-بندرهای-ایران

ارسال بار به تمامی بندرهای ایران

 

ارسال بار به تمامی بندرهای ایران با بیمه نامه

اول بار برای باربری از تهران به تمامی بندرهای ایران را با ارزان ترین نرخ کرایه به مشتریان عزیز ارائه می نماید. بیمه نامه تضمین سلامت بار در طول مسیر است.

 

بیمه نامه باربری اول بار بیمه ایران می باشد که این امکان را به مشتریان عزیز داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر هزینه بیمه نامه اصلی پوشش دهی بار خود را افزایش داده و خدمات بیشتری را از ناوگان حمل بار بین شهری دریافت نمایید.

 

باربری اول بار در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز بار شما را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه نامه ای معتبر قرار می دهد.

 

هزینه بیمه نامه در باربری ها بر اساس ارزش بار تعیین می گردد برای ارسال بار به تمامی بندرهای ایران باربری اول بار به صورت مجزا در مقاله باربری با بیمه اطلاعات کافی را درج نموده است.

 

حمل بار از طريق جاده هاي بين شهری،‌ همواره داراي مخاطرات طبيعي و غير طبيعي از جمله ريزش كوه و يا تصادفات مي باشد.

 

باربری اول بار، جهت افزايش اطمينان خاطر به صاحبين بار،‌ تمامي بارهای حمل شده به بنادر كشور توسط اين باربری را به صورت كامل تحت پوشش بيمه كامل و جامع ايران قرار مي دهد.

 

ارسال بار به تمامی بندرهای ایران

ارسال بار به تمامی بندرهای ایران

 

مشاوره رايگان ارسال بار به تمامی بندرهای ایران از تهران

مشاوره رايگان در خصوص حمل و ارسال بار از تهران به تمامي بندرهای كشور ارائه می شود. اول بار برای حمل بار و ارسال و کالا از تهران به تمامی بنادر ایران ارائه دهنده ارزان ترین خدمات مشاوره تخصصی می باشد.

 

مشاورین باربری تهران شهرستان اول بار با داشتن اطلاعات کافی در زمینه حمل بار شما را در مسیر درست باربری قرار می دهد.

 

 

كمترين هزينه ارسال بار به تمامی بندرهای ایران از تهران

باربري اول بار ارائه دهنده سرويس هاي حمل بار است. از تهران به تمامي بندرها،‌ همواره كمترين تعرفه را به صاحبين گرامي بار ارائه مي نمايد.

 

تعيين هزينه حمل و ارسال بار از تهران به تمامي بندرها، به صورت روزانه مي باشد. تعرفه ثابتي ندارد اما با اين حال تعرفه حمل بار به بندرهای كشور داراي تلرانس 5 تا 10 درصدي مي باشد.

 

بهترین خدمات باربری تهران به مرز را با کرایه ارزان برای شما ارائه می دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ارسال بار به تمامی بندرهای ایران

ارسال بار به تمامی بندرهای ایران

 

اسباب کشی به بندرهاي كشور از تهران و کرج

از جمله خدمات باربري اول بار، ارسال بار به تمامی بندرهای ایران در شمال و جنوبی كشور مي باشد. بیمه نامه کامل، بارنامه دولتی و تخفیفات از جمله خدمات ما برای شما است.

 

باربري اول بار با توجه به سابقه چندين ساله در امر حمل بار با كم ترين هزينه اقدام به جابجايي می کند. ارسال لوازم و اثاثيه منزل از تهران به تمامي نقاط كشور از جمله بندرهاي شمالی و جنوبی مي نمايد.

 

 

در کم ترین زمان انواع اثاثیه و لوازم اداری شما را از تهران به مرزها انتقال می دهیم. اول بار یکی از بهترین شرکت های حمل در تهران است که بیش از 30 سال سابقه دارد.

 

ارسال بار به تمامی بندرهای ایران با انواع کامیون

ما برای ارسال هر نوع باری از تهران و کرج به بندرهای ایران مناسب ترین خودروها را با کرایه ارزان برای شما فراهم می کنیم. ارسال بار به بنادر کاملا تخصصی و با تخفیفات برای شما در نظر گرفته می شود.

 

کامیون های دربستی باربری تهران به بندر هر روزه با مجوزهای قانونی در دسترس شما قرار داده می شوند. فقط کافی است مشخصات بار و کالای خود را به ما اعلام کنید.

 

بیمه نامه کامل قانون تجارت از بار شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند و اگر خسارتی به کالای شما وارد شود تا سقف حداکثری بیمه پوشش می دهد.

 

مقالات مرتبط:


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375