خدمات باربری به سه دسته تقسیم می شوند: حمل بار در داخل شهر، حمل بار بین شهری و باربری بین المللی یا خارجی.

 

هر یک نرخ کرایه مشخصی دارند و از بین سه مورد فوق نرخ باربری بین المللی به دلیل دوری مسافت و خدمات خاص بیشتر از دیگر موارد است.

 

در این مقاله هدف ما بررسی کرایه باربری بین المللی است که عوامل متعددی بر آن تاثیر دارد. در این نوع باربری طول مسیر از مبدا تا مقصد در میزان کرایه موثر است.

 

مثلا اگر شما قصد ارسال بار به ترکیه را دارید نرخ باربری بین المللی متفاوت از ارسال بار به هلند است. قیمت ارز و دلار نیز در محاسبه نرخ باربری بین المللی تاثیر دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

 

ما در اول بار خدمات بین المللی نداریم اما شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم. در انتخاب شرکت باربری بین المللی دقت کنیذ و معتبرترین آن را برای ارسال بار به خارج از کشور را برگزینید.

 

نرخ باربری بین المللی

نرخ باربری بین المللی

 

باربری بین المللی چیست؟ نرخ باربری بین المللی چگونه محاسبه می شود؟

ارسال بار از یک کشور به کشور دیگر باربری بین الملی نامیده می شود. روابط بین الملل برای گسترش صنعت و تجارت بسیار مفید است و مورد استقبال بسیاری از کشورها قرار می گیرد. با این صنعت افراد جامعه در رفاه بیشتر هستند و می توانند به راحتی کالای مورد نیاز خود را تامین کنند.

 

بین مصرف کننده و تامین کننده می تواند باربری قرار بگیرد تا با ارائه خدمات کالا را انتقال دهد. راه هایی که می توان باری را وارد یا صادر کرد عبارتند از: راه زمینی، دریایی یا هوایی که هریک مستلزم مجوزهای قانونی و لازم هستند.

 

نرخ باربری بین المللی نیز در هر یک از موارد مذکور فوق متفاوت است و باید توسط کارشناسان مربوطه مورد محاسبه قرار بگیرد.

 

باربری بین المللی بسیار تخصصی است و باید حتما توسط شرکت معتبر انجام شود. کیفیت در خدمات، ارسال فوری، بیمه نامه معتبر و نرخ باربری مناسب از جمله ویژگی یک حمل بار خوب است.

 

انواع روش های باربری بین المللی 

مسیر ارتباطی کشورها می تواند زمینی، دریایی و هوایی است. در روش زمینی ارسال بار از مرز، در روش دریایی انتقال از دریا و در حالت سوم از طریق هوایی اقدام به حمل بار می شود.

 

اگر شما ارسال بار را در زمان فوری بخواهید بنا به طل مسیر هر یک که سرعت در باربری را افزایش می دهد را می توانید انتخاب کنید.

 

مواردی که می تواند بر نرخ باربری بین المللی تاثیر گذار باشد عبارتند: کشور محل تخلیه، روش باربری، نوع بار و قوانینی که به ارسال بار مرتبط است. کارشناسان مربوطه کلیه اطلاعات لازم رادر اختیار شما قرار می دهند.

 

نرخ باربری بین المللی چقدر است؟

لازم است بدانید نمی توان قیمتی را برای باربری مشخص کرد. زیرا علل متعددی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان نرخ باربری بین المللی را مشخص کرد.

 

همان طور که گفته هریک از روش های باربری زمینی، دریایی و هوایی کرایه خاص خود را دارد زیرا خدمات متفاوتی لازم دارند.

 

کارشناسان مربوطه هر آن چه بر قیمت باربری موثر است را مورد بررسی قرار می دهند و قیمت دقیق را به شما اعلام می کنند.

 

مشخصات بار از جمله مواردی است که بسیار مهم است زیرا نوع وسیله باربری را مشخص می کند و با توجه به وزنی که دارد نرخ آن نیز متفاوت خواهد بود.

 

بعد مسافت نیز بسیار تاثیر گذار است و بر نرخ باربری بین المللی دخالت مستقیم دارد. هر چه مسیر طولانی تر باشد کرایه نیز به مراتب بیشتر است.

 

تمام موارد موثر توسط کادر مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و به شما اعلام می گردد.

 

علل موثر بر نرخ باربری بین المللی

همان طور که می دانید بارها هم وزن نیستند و طول مسیر نیز یکسان نیست. از این رو لازم است تا علل متعددی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

کارشناسان بر این مسائل واقف هستند و به طور دقیق هزینه حمل بار بین المللی را به شما اعلام می کنند. در ذیل مواردی که بر هزینه باربری بین المللی تاثیر دارند را شرح می دهیم.

 

تاثیر بیمه بر نرخ باربری بین المللی

در هر نوع باربری لازم است که کالای شما بیمه شود تا خساراتی که ممکن است در حین ارسال به بار وارد شود قابل تامین باشد.

 

حتما در انتخاب باربری دقت کنید که خدمات با کیفیتی را با نرخ باربری بین المللی مناسب ارائه می دهند. مثلا خدمات بیمه ای آن کامل باشد و حداکثر سقف تعهدات را پوشش دهد.

 

بیمه نامه هزینه ای دارد که باید توسط ارسال کننده به شرکت بیمه پرداخت شود. در نهایت بر نرخ باربری بین المللی اضافه می شود. بیمه نامه مزایای زیادی دارد و سند ضمانت سلامت بار در مقصد و تخلیه است.

 

تاثیر بارنامه بر نرخ باربری بین المللی

بارنامه از ارکان مهم و ضروری در باربری بین المللی است که اطلاعات زیادی در خصوص بار و کشور مقصد در آن درج می شود. صاحب بار قادر است با این سند دولتی روند حمل را مورد بررسی قرار دهد.

 

ویژگی باربری بین المللی

باربری ها بسیار متنوع هستند و هر یک خدمات خاص خود را دارد. آن چه مهم است کیفیت خدمات است زیرا از بار در برابر خطرات محافظت می کند.

 

باربری بین المللی مورد نظر باید دارای مجوز ثبت بوده و وسایل نقلیه مناسب برای ارسال بار و کالا را در دسترس داشته باشد.

 

نسبت به زمان ارسال متعهد باشد و محموله را در تاریخ مشخص شده در مقصد تحویل دهد. بارنامه و بیمه نامه معتبر را صادر کند تا روند باربری با سرعت هر چه بیشتر انجام شود. حمل بار بین المللی تخصصی است و باید تمام موارد را مورد نظر قرار داد.

 

نرخ باربری بین المللی با شرکت معتبر

به دلیل نیاز به ارسال بار به خارج کشور، باربری بین المللی بسیار اهمیت دارد و شرکت های مختلف روی کار آمده اند.

 

لازم است در خصوص باربری بین المللی تحقیق و بررسی کنید تا یکی از معتبرترین و منصف ترین آن را انتخاب کنید.

 

باربری بین المللی بسیار تخصصی است و نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد ما در ادامه برخی از باربری هایی که سابقه خوبی در بین الملل دارند را معرفی می کنیم.

 

 

ثبت سفارش باربری بین المللی

امروزه دیگر به مراجعه حضوری نیست و می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان هر روزه مشاوره ارائه می دهند و شما را برای تجربه هر چه بهتر راهنمایی می کنند.

 

مشخصات و وزن بار خود را دقیق اعلام کنید تا نرخ باربری بین المللی مشخص و اقدامات لازم انجام شده و مجوزهای قانونی از قبیل بیمه نامه و بارنامه صادر گردد.

 

قبل از هر اقدام حتما از روند حمل بار بین المللی مطلع شوید تا یک باربری خوب و بدون استرس را تجربه کنید. با ارزان ترین نرخ باربری بین المللی را تجربه کنید.

 

باربری اول بار

اول بار بهترین خدمات حمل بار از تهران به شهرستان را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارائه می دهد. با کرایه مناسب مجهزترین خودروها را برای شما فراهم می کنیم. برای خدمات زیر با ما تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید:

 


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375