اول بار یکی از حرفه ای ترین سامانه حمل بار در سطح کشور می باشد. که در همه روزه با انواع خودرو تریلی و کامیون به صورت دربستی آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

 

سامانه هوشمند باربری اول بار به روز ترین خدمات باربری را در کمترین زمان ممکن بدون وقفه در باربری به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

اول بار به عنوان سامانه حمل بار، بار شما را از مبدا تا مقصد با ارزان ترین نرخ کرایه به مقصد می رساند.

 

سامانه-حمل-بار 

سامانه حمل بار

 

سامانه هوشند حمل بار با انواع کامیون

اول بار یک سامانه حمل بار هوشمند برای حمل انواع بارهای سبک و سنگین است که باربری را با ارزان ترین نرخ کرایه به صورت دربست حمل می نماید.

 

 

بیمه نامه سامانه حمل بار 

باربری اول باربار شما را از تهران به شهرستان به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه ای جامع و کامل قرار می دهد.

 

بیمه نامه باربری اول بار بیمه ایران می باشد که این امکان را به مشتریان خود داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر بیمه نامه اصلی پوشش دهی بار خود را افزایش دهند.

 

باربری اول بار در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز بار شما را تا سقف 30 تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه نامه قرار می دهد.

 

داشتن بیمه نامه در مسیر باربری تضمین سلامت رسیدن بار شما از مبدا تا مقصد می باشد. پوشش دهی بیمه نامه سامانه باربری اول بار از معتبر ترین بیمه نامه ها می باشد. مقاله زیر می تواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهد:

 

 

ارزان ترین نرخ تعرفه سامانه حمل بار 

تعرفه باربری سامانه حمل بار باربری ها به صورت ثابت قابل تعیین نمی باشد. تعیین نرخ کرایه ها بسته به حضور کامیون در تهران تعیین می گردد.

 

بسته به بازه زمانی در تهران دارد تنها در صورتی می توان برای باربری ها تعرفه ای معین تعیین نمود که بارگیری شما درون شهری باشد. باربری اول بار به عنوان ارزان ترین باربری در کشور در حال فعالیت می باشد.

 

ارزان-ترین-نرخ-تعرفه-سامانه-حمل-بار 

سامانه حمل بار

 

برای باربری از تهران به تمامی شهرستان ها ارزان ترین نرخ کرایه را از باربری اول بار تماس حاصل فرمایید.

 

مشاورین باربری اول بار با داشتن اطلاعات کافی در زمینه حمل بار از مبدا تهران را با کم ترین نرخ کرایه به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

باربری اول بار به عنوان ارزان ترین باربری در کشور بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. باربری اول بار به عنوان تخصصی ترین باربری حمل بار در تهران در حال فعالیت می باشد.

 

با توجه به این مورد که کیفیت یک باربری با توجه به ارزان بودن و گران بودن یک باربری تعیین نمی گردد. باربری اول بار این ضمانت را به مشتریان خود داده تا با ارزان ترین نرخ کرایه بهترین خدمات باربری را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

تعیین نرخ کرایه ها بروز می باشد و با توجه به محل بارگیری و محل تخلیه روز بارگیری و نوع بار و نوع کامیون و… تعیین می گردد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین سامانه باربری اول بار تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه ثبت سفارش در باربری حمل بار 

برای ثبت سفارش در سامانه حمل بار باربری اول بار در وحله اول اولین مرحله اعلام تمامی اطلاعات بار شما به مشاورین باربری ما می باشد.

 

مشاورین با تجربه و آموزش دیده باربری اول بار نرخ کرایه های باربری شما را به صورت آنلاین استعلام گرفته و با کمترین زمان ممکن کامیون مربوطه را برای شما ارسال می کند.

 

باربری اول بار برای ارسال همه نوع بار و کالا ارزنده ترین خدمات باربری را با ارزان ترین نرخ کرایه به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

باربری اول بار ارزان ترین باربری از تهران به تمامی شهرستان ها می باشد. تمام مقررات وزارت راهداری را رعایت و روند حمل بار را سرعت می بخشیم.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375