اول بار متخصص در حمل بار با کامیون جفت می باشد. اگر قصد حمل بار از تهران به شهرستان را دارید با باربری اول بار تماس حاصل فرمایید.

 

ارزان ترین نرخ کرایه را جهت حمل بار از تهران به شهرستان را از باربری اول بار بخواهید. شرکت حمل و نقل اول بار بار شما را به صورت حمل بار دربستی به شما ارائه می دهد. 

 

خدمات رسانی باربری اول بار به صورت اسنپ بار می باشد. اسنپ بار به معنای یافتن ارزان ترین نرخ کرایه جهت حمل بار با کامیون جفت می باشد. 

 

باربری اول بار برای باربری از تمامی مناطق تهران به شهرستان با کامیون جفت خدمات خود را با کمترین هزینه حمل بار با کامیون بین شهری به مشتریان خود ارائه می دهد. 

 

حمل-بار-با-کامیون-جفت

حمل بار با کامیون جفت

 

حمل بار با کامیون جفت با ارزان ترین تعرفه

همان طور که گفته شد اول بار به عنوان ارزان ترین باربری در سطح کشور در حال فعالیت است و خدمات ویژه ای برای شما در نظر دارد.

 

همان طور که در مطالب فوق ذکر شد خدمات رسانی باربری اول بار به صورت اسنپ بار می باشد و سعی در ارائه کم ترین نرخ کرایه به مشتریان خود را دارد. 

 

کامیون های جفت حمل بار به شهرستان همان طور که در مقاله حمل بار بین شهری ذکر کردیم ظرفیت حمل بار این کامیون تا سقف 15 تن می باشد.

 

با توجه به این مورد که هزینه های یک باربری معیار مناسبی برای سنجش کیفیت نمی باشد. کم بودن هزینه های باربری اول بار دلیل بر بی کیفیت بودن باربری ما نمی باشد. 

 

این ضمانت را به مشتریان خود خواهیم داد تا با کم ترین هزینه حمل بار با کامیون بین شهری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

اگر قصد حمل بار با کامیون جفت را دارید با باربری اول بار تماس بگیرید. ما در کم ترین زمان مجهزترین خودروها را برای شما فراهم می کنیم.

 

خدمات بیمه نامه حمل بار با کامیون جفت

بیمه نامه حمل بار با کامیون جفت اول بار از معتبرترین بیمه نامه ها می باشد. باربری اول بار به صورت جامع و کامل بار شما را تحت پوشش بیمه قرار می دهد. 

 

بیمه نامه باربری اول بار بیمه ایران می باشد. که این امکان را به مشتریان خود داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر بیمه نامه اصلی بار شما صاحبین بار پوشش دهی بیشتری را به بار شما ارائه می دهند. 

 

اول بار جهت کسب رضایت مشتریان عزیز بار شما را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه نامه قرار می دهد. 

 

هزینه بیمه نامه باربری ها بسته به ارزش ریالی بار شما بستگی دارد. طریقه محاسبه بیمه نامه کامیون های باربری ها به شرح زیر می باشد.

 

به ازای هر 10 میلیون تومان مبلغ 3000 تومان از شما صاحبین بار اخذ می گردد. الزام وجود بیمه نامه و توضیحات مرتبط با بیمه را در مقاله ای به صورت مجزا در مقاله حمل بار با بیمه توضیح داده شده است.

 

حمل بار با کامیون جفت

حمل بار با کامیون جفت

 

هزینه حمل بار با کامیون بین شهری جفت 

کامیون جفت باربری اول بار برای باربری به شهرستان با صرف کمترین زمان ممکن خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

برای باربری به شهرستان با کامیون جفت صاحبن بار باید حدالامکان یک روز قبل با باربری اول بار تماس حاصل فرمایید. همان طور که گفته شد خدمات رسانی باربری اول بار به صورت اسنپ بار می باشد. 

 

ارسال خودرو برای باربری با کامیون جفت از تهران به شهرستان با کمترین نرخ کرایه از باربری اول بار دریافت کنید.

 

تعرفه باربری حمل بار با کامیون جفت

تعیین نرخ کرایه در باربری ها به نسبت حضور خودرو در تهران تعیین می گردد. در یک بازه زمانی به نسبت حضور کامیون در تهران نرخ کرایه های باربری در تهران به نسب قبل کاهش می یابد.

 

اما درصورتی که کامیون در تهران به سختی یافت شود کرایه به نسبت افزایش می یابد. محاسبه نرخ کرایه های کامیون های جفت به صورت بروز محاسبه می گردد.

 

در صورتی که شما صاحبین بار چند روز قبل از بارگیری استعلام نرخ کرایه را انجام دهید باید مبلغ را با یک تلورانس 5الی 10در صد در نظر داشته باشید. تلورانس در بین باربری ها 5 الی 10 درصد به صورت ثابت می باشد. 

 

جهت کسب اطلاعات بروز در رابطه با کرایه های حمل بار با کامیون جفت کافی است با مشاورین باربری اول بار تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما با داشتن اطلاعات کافی در زمینه های نرخ کرایه های کامیون دربستی جفت همراه شمات صاحبین بار میباشد.

 

هزینه حمل بار با کامیون بین شهری جفت به شهرستان

اول بار هر روزه بارهای زیادی را از تهران به شهرستان ها انتقال می دهد. ما از تهران بارگیری را انجام می دهیم و برای سرتاسر ایران ارسال داریم.

 

ارزان ترین تعرفه حمل با بهترین خدمات برای شما در نظر گرفته می شود. بیمه نامه معتبر قانون تجارت همراه با بارنامه دولتی در حمل بار با کامیون جفت ارائه می شود.

 

هزینه حمل بار با کامیون بین شهری جفت تهران مشهد

کامیون جفت ظرفیت حمل بار تا 15 تن را داردو در حمل بار شهری و بین شهری به کار می رود. حمل بار به مشهد با جفت با تخفیفات ویژه ارائه می شود و مجهزترین ماشین های باربری در اختیار شما گذاشته می شود.

 

هزینه حمل بار با کامیون بین شهری بر اساس مشخصات بار و طول مسیر توسط کادر باربری مورد بررسی قرار گرفته و به شما اعلام می گردد.

 

هزینه حمل بار با کامیون بین شهری جفت تهران کرمان

حمل بار از تهران به کرمان با جفت در کوتاه زمان برای شما فراهم می شود. بیمه نامه معتبر برای بار شما صادر می شود. انواع بار از قبیل: آهن، مواد خام، چوب، پالت، لوله را می توان با جفت از تهران برای کرمان ارسال کرد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نرخ حمل بار با کامیون جفت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. وزارت راهداری برای تردد جغت در مسیر تهران شهرستان داشتن بارنامه را الزامی می داند.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375