جابه جایی محموله های ترافیکی با انواع ماشین های سنگین مخصوص حمل بارهای ترافیکی شرکت حمل و نقل اول بار کلیه خدمات باربری را از مبدا تهران و حومه برای تمام نقاط ایران انجام می دهد.

 

جابه جایی محموله های ترافیکی کاملا تخصصی و در کم ترین زمان ممکن توسط کادری مجرب ارائه می گردد. برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

 

جابه جایی محموله های ترافیکی

جابه جایی محموله های ترافیکی

 

هزینه جابه جایی محموله های ترافیکی

هزینه جابه جایی و حمل انواع بار های سنگین و فوق سنگین را از اول بار استعلام بگیرید. بار ترافیکی شما را به  سریع ترین شکل ممکن از تهران به تمام نقاط ایران حمل خواهیم کرد.

 

 

جابه جایی محموله های ترافیکی

حمل محموله های ترافیکی

 

جابه جایی محموله های ترافیکی از سراسر تهران

حمل و جابه جایی بارهای ترافیکی نیازمند آن است که مجوزهای لازم را از وزارت راه دریافت نمایید. به همین دلیل برای حمل بارهای ترافیکی نیازمند بارنامه و بیمه نامه از شرکت های معتبر حمل و نقل هستید.

 

اگر به برای حمل بار ترافیکی خود دنبال شرکت حمل و نقل معتبر و قابل اعتماد هستید. به شما تبریک می گویم چرا که باربری اول بار را به عنوان متخصص حمل بارهای ترافیکی یافته اید.

 

 

جابه جایی محموله های ترافیکی

جابه جایی محموله های ترافیکی

 

جابه جایی محموله ترافیکی با باربری معتبر

اول بار به عنوان اولین باربری مجهز به سیستم و سامانه باربری اینترنتی می باشد. شما می توانید برای درخواست بوژی، کمرشکن و کشویی برای جابه جایی محموله های ترافیکی با ما مشاوران حمل بارهای فوق سنگین میثم لواسان همراه باشید.

 

 

بیمه معتبر جابه جایی محموله های ترافیکی

ارزش بارهای ترافیکی همانند وزن و ابعادشان بسیار زیاد و غیر قابل چشم پوشی می باشد. به همین دلیل لازم است تا آن را با بار نامه و بیمه نامه دولتی روانه جاده ها کنید.

 

اول بار جابه جایی محموله های ترافیکی شما را تحت پوشش بیمه قانون تجارت ایران قرار خواهد داد. ما انواع بار را از تهران برای شهرستان با کرایه مناسب و کامیون مجهز انتقال می دهیم.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375