از دیر باز تاکنون صاحبان بار برای ارسال بار خود از شهری به شهر دیگر روش های باربری زیادی را امتحان کرده اند.

 

مثلا در گذشته از اسب یا شتر برای حمل بار استفاده می شد. کم کم ارابه ها روی کار آمدند و بارها با این وسیله جابه جا شدند.

 

با پیشرفت علم و صنعت خودروهای مخصوص برای ارسال بار طراحی و ساخته شدند و جای روش های قدیمی و کهن را گرفتند.

 

امروزه برای انتقال هر نوع باری با هر وزنی از خودروی مناسب استفاده می شود. باربری ترمینال نیز یکی از روش های جدید است که برای ارسال بار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هزینه باربری ترمینال توسط کارشناسان مربوطه محاسبه می گردد. به این صورت که شما باری را به وسیله اتوبوس یا خودروهای دیگری که در ترمینال هستند از مبدا به مقصد ارسال می کنید. تعرفه باربری ترمینال طبق مصوبات مراجع مربوطه است.

 

هزینه باربری ترمینال چقدر است؟

 

 

تعرفه باربری ترمینال

تعرفه باربری ترمینال

 

باربری ترمینال و محاسبه تعرفه باربری ترمینال

این روش حمل بار بسیار باب شده است. زیرا هزینه ارسال بسیار ارزان است و بار سریع به مقصد فرستاده می شود. نعرفه باربری ترمینال نسبت به دیگر روش ها ارزان تر است و سریع تر به مقصد می رسد.

 

حال سوال پیش می آید به کجا باید مراجعه کرد؟ شما می توانید به ترمینال محل اقامت خود مراجعه کنید و با تحویل دادن بار به راننده اتوبوس و پرداخت هزینه به ارسال بار اقدام کنید.

 

یکی از معایب بزرگ این روش این است که بار شما در معرض خطر آسیب و تلف قرار دارد و محافظت خاصی از آن نمی شود. اما تعرفه باربری ترمینال بسیار به صرفه است.

 

تعرفه باربری ترمینال چگونه محاسبه می شود؟

 

حمل بار به صورت خرده

یکی از روش های حمل بار، ارسال بار به صورت روباری یا کنار باری است که اصطلاحا خرده بار نامیده می شود. در این روش شما فقط چند بسته کوچک یا کارتن یا یک دستگاه ظرفشویی، گاز و… را برای ارسال دارید.

 

آن را به باربری می سپارید تا به همراه ما بقی بارهای ارسالی به مقصد انتقال داده شود. این روش کرایه ارزان دارد اما در تحویل با تاخیر مواجه می شوید.

 

حمل بار به صورت دربستی

باربری به صورت دربستی به اینگونه است که یک خودروی حمل اختصاصا برای انتقال بار شما از تهران به شهرستان کرایه می شود.

 

بار شما کلیه حجم خودروی حمل را پوشش می دهد و باید تناسب بار با ماشین حمل رعایت شود. این روش بسیار ایمن است و نسبت به خرده بار کرایه بیشتری نیز دارد.

 

باربری اول بار ارائه دهنده خدمات دربستی از تهران برای شهرستان ها است. ارزان ترین کرایه باربری به شهرستان را با کیفیت عالی داریم.

 

 

علل موثر بر تعرفه باربری ترمینال

 

تعرفه-باربری-ترمینال

تعرفه-باربری-ترمینال

 

تعرفه باربری ترمینال در حمل درون شهری

یکی از خدمات باربری حمل و جابه جایی محموله ها در داخل یک شهر است. مثلا بار را از شرق تهران به جنوب تهران حمل می کنند و خدمات باربری ارائه می دهند.

 

حمل بار درون شهری بسیار سریع انجام می شود. زیرا فاصله مبدا تا مقصد بسیار کم است. هزینه حمل نیز بسیار ارزان است و کرایه پایین تر از باربری بین شهری خواهد بود.

 

از همه خودروهای باربری نیز می توان استفاده کرد و محدودیتی وجود ندارد. مثلا برای ارسال بار 2 تنی از نیسان و برای انتقال بار 20 تنی از انواع تریلی استفاده می شود.

 

تعرفه باربری ترمینال چقدر است؟

 

تعرفه باربری ترمینال در باربری بیرون شهری

در باربری بین شهری، حمل بار از یک شهر به شهر دیگر است مثلا از تهران به آذربایجان شرقی باری باید حمل شود.

 

این نوع باربری هزینه حمل بیشتری دارد زیرا مسافت زیاد است و مصرف سوخت بالا است. در این نوع باربری نیز می توان از هر خودرویی که مناسب با وزن و حجم بار است استفاده کرد.

 

 

ارسال بار بین شهری از خدمات باربری محدوده شرق تهران اول بار است که در کم ترین زمان با بهترین خدمات ارائه داده می شود. هزینه باربری ترمینال با توجه به مصوبات صورت گرفته معین می شود.

 

اگر برای حمل بار شهری می خواهید از روش باربری ترمینال استفاده کنید و محموله شما ویژگی لازم را داشته باشد به ترمینال مراجعه کنید. هزینه باربری ترمینال را نیز محاسبه و اعلام می کنند.

 

تعرفه باربری ترمینال چقدر است؟

 

عوامل موثر در تعرفه باربری ترمینال

با توجه به عدم ثبات نرخ قیمت ها نمی توان هزینه باربری ترمینال را به طور دقیق اعلام کرد. به همین دلیل باید چند ساعت قبل استعلام بگیرید تا افراد مربوطه با محاسبه کرایه را به شما اعلام کنند.

 

اما باید بدانید عللی وجود دارد که در تعیین نرخ باربری تاثیر می گذارد. ما در ادامه به شرح علل و نقش تعیین کننده آن ها می پردازیم:

 

 

و دلایل دیگر که برای آگاهی از آن باید به مراکز مربوطه مراجعه کنید. تمام موارد مورد بررسی قرار می گیرد و نرخ قطعی به شما اعلام می گردد.

 

هزینه باربری ترمینال چقدر است؟


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375