باربری اول بار به عنوان ارزان ترین باربری در سطح کشور در حال فعالیت می باشد. اول بار با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل با ارزان ترین تعرفه و بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

اول بار با داشتن اطلاعاتی در زمینه حمل بار از تهران به تمامی شهر و شهرستان های ایران بار شما را با کمترین هزینه به مقصد می رساند.

 

باربری اول بار برای باربری از تهران به شهرستان کم ترین هزینه را به مشتریان عزیز ارائه می دهد در صورتی که قصد حمل بار به شهرستان را دارید و از نحوه باربری اطلاعات کافی ندارید همه روزه می توانید با کارشناسان اول بار تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

باربری-اول-بار

باربری اول بار

 

ارزان ترین باربری در تهران

تعیین نرخ کرایه در باربری ها به صورت ثابت قابل تعیین نمی باشد تعیین نرخ بر اساس نوع بار و محل بارگیری و محل تخلیه نوع کامیون و مهم ترین آن روز بارگیری تعیین می گردد.

 

در یک بازه زمانی به علت زیاد بودن حجم بار کرایه ها به صورت چشم گیری افزایش میابد در صورتی این امر به صورت معکوس باشد.

 

این به این معنا که حجم بار کاهش یابد در این صورت نرخ کرایه ها به صورت چشمگیری کاهش می آبد. با مشاورین اول بار تماس حاصل نموده با ارائه اطلاعات بار به مشاورین ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

خدمات رسانی باربری به صورت اسنپ بار می باشد اسنپ بار به معنای یافتن ارزان ترین نرخ کرایه می باشد.

 

بیمه نامه معتبر باربری اول بار

اول بار برای باربری از تهران به شهرستان بار شما به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه ای جامع قرار میدهد.

 

باربری برای باربری از تهران به شهرستان بارشما را به صورت رایگان تا سقف 30 میلیون تومان تحت پوشش بیمه نامه قرار میدهد.

 

بیمه نامه اول بار بیمه ایران می باشد بیمه ایران این امکان را به مشتریان عزیز داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر هزینه بیمه نامه اصلی پوشش دهی بار خود را افزایش داده است.

 

خدمات ارزنده ای رابه مشریان عزیز ارائه می نماید هزینه بیمه نامه در باربری به میزان ارزش بار تعیین می گردد.

 

بیمه نامه در مسیر حمل بار شما را به صورت تمام و کمال تحت پوشش قرار می دهد اگر قصد باربری بار از تهران به تمام شهرستان ها را دارید و به دنبال ایمن ترین باربری می باشید. اول بار ارائه دهنده معتبرترین بیمه نامه می باشد.

 

باربری اول بار

باربری اول بار

 

خودروهای باربری اول بار

 اول بار ارائه دهنده انواع خودرو های باربری می باشد. حمل بار شما با انواع خودرو را باربری اول بار با ارزان ترین نرخ کرایه به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

 

جهت دریافت اطلاعت دقیق تر در رابطه با باربری با انواع خودرو ها با مشاورین اول بار تماس حاصل فرمایید و یا به مقاله حمل بار بین شهری مراجعه نمایید.

تریلی-اول-بار

باربری اول بار

 

تریلی باربری اول بار

تریلی های اول بار برای حمل بار از تهران به شهرستان بار شما را با کمترین نرخ کرایه به مقصد می رساند تریلی ها انواع مختلفی دارد.

 

حمل همه نوع بار و کالا تا وزن 22 الی 23 تن را به تمامی شهرستان های کشور را با انواع تریلی به باربری اول بار بسپارید.

 

 

در این صورت شما صاحبین بار باید به انتخاب نوع تریلی و یا کامیون خود دقت لازم را داشته باشید. به این دلیل که انتخاب نوع خودرو تاثیر مستقیم در نرخ کرایه ها دارد انتخاب نوع تریلی به نسبت وزن بار شما و حجم آن تعیین می گردد.

 

کامیون باربری اول بار

اول بار برای حمل کالا از تهران به تمامی شهرستان ها ارائه دهنده انواع کامیون باری می باشد. اول بار برای حمل بار از مبدا تهران ارزان ترین کامیون ها را به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

 

 

اگر قصد حمل بار از تهران و حومه تهران به شهرستان ها را با ارزان ترین نرخ کرایه ها دارید شرکت حمل و نقل اول بار ایمن ترین و بهترین خدمات حمل را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

کامیونت-بار-اول-بار

 

کامیونت باربری اول بار

کامیونت ها انواع مختلفی دارد: کامیونت بارها نام دیگر خاور بنز های گذشته میباشد.

 

 

کامیونت ها تا ظرفیت وزن حدودا 3 نهایتا 4 تن را قابلیت حمل دارد.

 

بارنامه دولتی باربری اول بار

سند بارنامه های شرکت حمل و نقل اول بار از معتبرترین بارنامه ها می باشد. اول بار برای حمل بار از تهران به تمام شهرستان ها ارائه دهنده معتبرترین بارنامه دولتی می باشد.

 

اول بار به عنوان با سابقه ترین شرکت حمل و نقل در سطح کشور در حال فعالیت می باشد. بارنامه سند تسلیم بار به باربری و راننده میباشد و به صاحبین بار اعطا می شود.


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375