اول بار در حمل اثاثیه( منزل،اداری،تجاری) با بهره گیری از بهترین امکانات به تمام نقاط کشور متخصص است.

 

سامانه حمل بار اینترنتی اول بار متخصص حمل اثاثیه اداری و تجاری و منزل به شهرستان ازجمله خدمات تخصصی باربری اینترنتی اول بار می باشد که جهت رفاه بیشتر این خدمات را به شما ارائه می دهم.

 

این خدمت به یک نگاه شامل حمل بار از تهران به سایر شهرستان ها ( اتوبار داخلی تهران) و دیگر نقاط ایران است اول بار با توجه به نوع بار و کالای شما به ارائه ی سرویس مورد نظر شما می پردازد.

 

حمل اثاثیه( منزل،اداری،تجاری) با بیمه نامه 

اول بار حمل اثاثیه منزل را با بیمه نامه ای معتبر به مشتریان عزیز ارائه می نماید. حمل بار اثاث خود را به باربری اول بار بسپارید. بیمه نامه باربری اول بار بیمه ایران می باشد.

 

که این امکان را به مشتریان عزیز داده تا با پرداخت هزینه ای مازاد بر هزینه بیمه نامه اصلی پوشش دهی بار خود را افزایش داده و خدمات بیشتری را از ناوگان حمل بار بین شهری اول بار دریافت نمایید.

 

اول بار در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز بار شما را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

 

هزینه بیمه نامه باربری بر اساس ارزش بار تعیین می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بیمه و هزینه های بیمه با کارشناسان باربری اول بار تماس حاصل نمایید و یا به مقاله باربری با بیمه مراجعه نمایید.

 

حمل اثاثیه( منزل،اداری،تجاری) با انواع خاور 

اول بار برای حمل اثاثیه( منزل،اداری،تجاری) از تهران به شهرستان ارائه دهنده ارزان ترین نرخ کرایه می باشد.

 

ارائه ارزان ترین نرخ کرایه به همراه ایمن ترین خاورهای مسقف به مشتریان عزیز در باربری اول بار می باشد.

 

حمل اثاث منزل را با ارزان ترین باربری تهران تجربه نمایید. باربری اول بار به عنوان ارزان ترین باربری تهران باربری کم هزینه ای را برای مشتریان خود فراهم می آورد.

 

کرایه حمل اثاثیه( منزل،اداری،تجاری)

باربری و اسباب کشی تهران به شهرستان مستلزم ارائه خدمات از طرف باربری ها می باشد. مثلا باید پس از ثبت سفارش اعلام بار شود تا خودروی مناسب فراهم شود.

 

بیمه نامه و بارنامه دولتی صادر می شود تا روند حمل با موانع مواجه گردد. مشاوران هر روزه برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در دسترس هستند.

 

برای ثبت سفارش و دریافت خدمات باربری و اسباب کشی با اول بار تماس بگیرید. ما با کرایه ارزان بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ارائه می دهیم.

 

مقالات مرتبط:


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375